جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
هفته دفاع مقدس

حوزه/ چه کسی است که نداند نیروی منسجم و زبده حزب الله در لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، مدافعان حرم در سوریه و انصار الله در یمن، ثمره دفاع مقدس است.

خبرگزاری حوزه | ۴۴ سال پیش در چنین روزی صدام برای فتح ایران اولین تیر را شلیک کرد و سرمست از پشتیبانی قدرت های بزرگ دنیا و نیز با خیال عدم سازمان یافتگی نظام جمهوری اسلامی در اولین سال های پیروزی و استقرارش، برای یک پیروزی بزرگ، با تکبر فراوان جنگی را آغاز کرد که فکر طولانی شدنش تا ۸ سال به مخیله اش هم خطور نمی کرد که در نهایت هم با شکست او و پیروزی ایران خاتمه یافت!

با مجاهدت ملت بزرگ ایران و جوانان دلیر و با رهبری حکیمانه امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، جنگ با ایران برای صدام جهنم شد و استعدادهای نهفته ایرانیان با امدادهای الهی بروز و ظهور یافت و دفاع مقدس مطلع تولید قدرت، بستر پرورش نیروی عظیم انسانی، مدیران و فرماندهانی شد که امروز در گستره ای بیشتر و بزرگتر نقش آفرینی می کنند.

چه کسی است که نداند نیروی منسجم و زبده حزب الله در لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، مدافعان حرم در سوریه و انصار الله در یمن، ثمره دفاع مقدس است.

شاید برخی مظاهر جنگ امروز در غزه و لبنان تلخ باشد اما این رویارویی با جبهه کفر دیر یا زود باید اتفاق می افتاد ولی اگر دفاع مقدس نبود، این اندازه از آمادگی و قدرت برای مقابله با رژیم نحس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، قطعا وجود نداشت و بیشتر سرزمین های اسلامی زیر چکمه های غاصبان و اشغالگران له می شد!

تربیت نیروی انسانی تراز همان فرصتی بود که در دل تهدید جنگ رویید و قدرت امروز جبهه مقاومت را به ما هدیه داد.

تلخی های امروز در پیشانی جبهه مقاومت نیز تهدیدی است که در دل آن هزاران فرصت مادی و معنوی به بار نشسته و موفقیت های آینده را رقم خواهد زد.

اگر امروز جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست ها قد علم نمی کرد، آنها عقب نمی نشستند پس چاره ای جز مقابله نیست و شهیدان تقدیمی جبهه نیز تربیت یافتگان مکتب اسلام برای چنین روزهایی بودند و پیروزی اسلام جز با فداکاری بهترین فرزندان امت میسر نیست و زمینه سازی تشکیل دولت کریمه به این مجاهدت ها و خون ها نیازمند است.

همچنان که امروز صدام نیست ولی فرزندان غیور عراق در کنار مجاهدان ایران برای هدفی والا می جنگند، فردا نیز اسرائیل نخواهد بود و فرزندان و مجاهدان امت اسلامی در کنار هم کوچه های عالم را برای آمدن آخرین خلیفه الهی و استقرار حکومت عدل مهدوی جارو خواهند زد؛ ان شاءالله

عیسی برادری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha